Návyky pro kvalitní spánek

Pokud jste se rozhodli zhubnout nějaké ty kila, spánek bude jedním z hlavních faktorů, který bude rozhodovat jak rychle půjdou vaše kila dolů. Většina z nás spí jen pár hodin a to je náš problém. Kvůli práce jsme kolikrát ochotní i nespat a pak se divíme, že naše zdraví a spánek je mnohem horší než u ostatních.

Spánek rozhoduje nejen o našem zdraví, redukci váhy ale i o tom, jak jsme v daný den produktivní. V případě, že nejdete spát nebo naspíte jen minimum hodin za účelem toho, abyste dosáhli úspěchu dříve než ostatní, tak takhle to nefunguje. Jestli nebudete mít dostatek spánku, vaše produktivita bude doslova mizerná a k úspěchu vás rozhodně nedovede.

Spánek a hubnutí?

Když spíme, naše orgány se doslova „resetují“. Hormony v našem těle nefungují, jelikož jsou předurčeny k odpočinku a ničemu jinému. A jelikož hormony regulují i přibývání na váze, je nesmírně důležité, abychom si dopřávali dostatek odpočinku.

Pokud nespíme, hladina kortizolu může zůstat zvýšená což může vést k ukládání přebytečného tuku, který nechceme.

Chceme-li zhubnout, musíme mít vyváženou stravu, dostatek spánku, pravidelný pitný režim a trošku pohybu.

Co dělat pro lepší spánek?

Problémy se spánkem může často vyřešit teplá voda, která je všeobecně známa svým účinkem uspávání. Ostatně vzpomeňte si, když jste byli naposledy ve vaně a měli horkou koupel. Nezavírali se vám oči?

Přes zimu je dobré nastavit pokojovou teplotu tak, aby vyhovovala vašemu tělu a dobře se vám spalo (17-19 °C). A jestliže jsou zrovna parná léta, doporučujeme vám koupit si ventilátor nebo klimatizaci.

Poslední variantou, jak docílit kvalitního spánku je si pořídil melatonin, jenž vás doslova uspí.

Co jíst před spaním?

Chcete-li mít zdravý spánek a docílit toho, že při tomto spánku budete ještě hubnout, doporučujeme vám zaměřit se více na váš jídelníček v nočních hodinách.

Vyhnou byste se měli jídlům s vysokým obsahem tuku nebo takovým jídlům, které jsou kořeněná. Proč? Mohou totiž narušit trávení a stěžit vám usínání. V noci před spaním tedy konzumujte pouze jídla jako ovesné vločky, vařené sladké brambory, divoká rýže či hnědá a další druhy bílkovin/aminokyselin, které vám pomohou se spalováním tuků během spánku.

kvalitní spánek
Doporučujeme
300x600.png


Služby a produkty zde prezentované nelze objednávat na tomto webu. Kliknutím na příslušné propagační odkazy přejdete do e-shopu prodejce, kde můžete učinit objednávku.
Podmínky užití webu | Ochrana osobních údajů

Podmínky